Razmišljajući o identitetu našeg brenda koji je nazvan po reci Savi, okrenuli smo se ka drugim domaćim brendovima koji su nam mogli poslužiti kao uzor, ali koje smo i lično cenili. Odmah nam je na pamet pao Dechko Tzar i to iz dva razloga: za početak, jako je velika verovatnoća da ćete nas sresti u odevnim komadima koje oni potpisuju, a druga je uspešnost njihovog streetwear brenda koji je na domaćem tržištu već godinama sinonim za urbanost i efektnu jednostavnost…a uzgred i Nikola je veliki Tzar 🙂

Kada je na red došao odabir dizajnera kome ćemo poveriti izradu logoa za Sava.co.rs nije se postavilo pitanje, kontaktirali smo tim Braća Burazeri koji stoji iza brenda Dechko Tzar. Oni su nam odmah izašli u susret i bacili se na izradu vizuelnog simbola kojim ćemo se predstavljati u budućnosti. Tako su rođena ova krivudava slova koja oživljavaju meandre reke Save, a zagasito plava boja kojom su ispisana je boja Save u suton ili svitanje, kad je najlepša. Gde je plava na beloj pozadini, tu je i crvena da razbije monotoniju i podseti nas na kombinaciju boja sa kojom smo saživljeni – bela, plava, crvena.

             

Međutim, postoji tu još po koja slučajnost. Jedna Dechko Tzar edicija dizajna za majice je nama posebno draga – u pitanju su Reke, gde se između Dunava, Tamiša, Ibra, i drugih, našla naravno i Sava. Tako smo mi, i pre nego što se javila ideja o našoj internet prodavnici, nosili majice sa logoom sličnom onom koji se sada nalazi na našem sajtu, paketima koji stižu na vašu adresu i karticama zahvalnicama za kupovinu.

Ovom prilikom želimo da uputimo izraze zahvalnosti Braći Burazerima, ne samo što su svoj talent stavili u službu našeg brenda, već i što na svom primeru svakodnevno pokazaju kako se doslednošću, istrajnošću i osluškivanjem potreba kupaca, ostaje i opstaje na domaćem tržištu. Prema tome, spremnost da se upustimo u novu avanturu, da sami kreiramo ono što nam nedostaje i da svakodnevno radimo na ostvarenju svojih ciljeva (pa i snova) je ono što se krije iza krvudavih slova Sava, podvučenih crvenom jer je to suštinski važno. Mi smo tu da vam omogućimo najbolje iskustvo online kupovine koje ste imali do sada, a Braća Burazeri su postarali da ono bude dodatno lepo.