Bio je to jedan naizgled običan dan, sedeli smo kraj mora, pili kapućino, i povremeno bismo razmenjivali tek po neku reč. Posle naporne radne nedelje, produženi vikend je bio posvećen isključivo čitanju knjiga i po kojoj diskusiji.

Taman pred put stigle su nam dve knjige sa Amazona i nismo mogli da dočekamo da se bacimo na čitanje. Prva knjiga je bila autobiografija Boba Ajgera, čoveka koji se nalazi na čelu kompanije Walt Disney – svaka pročitana stranica ovog dela budila je inspiraciju i motivaciju. Druga knjiga, pod naslovom The everything store: Jeff Bezos and the Age of Amazon, ispostavila se mnogo važnijom za ovu priču. Između dve korice nije bila smeštena samo priča o iskustvu koje pruža Amazon i koje smo upravo doživeli, već nešto mnogo više. Za samo par dana, oko 400 pročitanih stranica nas je ludačkom brzinom provelo kroz sve ono što je Amazon učinilo najvećom internet prodavnicom u svetu danas.

Produženi vikend još uvek nije bio gotov, a jedno pitanje je visilo u vazduhu: Zašto se ovde još uvek ne koristi Amazon? Mi smo ipak putujući po svetu imali priliku da se upoznamo sa korisničkim iskustvom čiji nedostatak smo osećali u Srbiji i regionu. Na drugo pitanje koje nam je došlo prirodno: Zašto ne i kod nas?, nismo imali naročito uverljiv odgovor, želeli smo to isto ovde, želeli smo da nam to neko da.

Kao mnogo puta ranije u našem preduzetničkom veku, shvatili smo da nam se ništa samo od sebe neće dati i onda smo pomislili: Napravićemo svoj Amazon! Međutim, mi smo odabrali svoj put i umesto knjiga smo se okrenuli kozmetici, shvativši da su mogućnosti online kupovine proizvoda za negu i ulepšavanje veoma ograničene. Naša misija je da po uzoru na Amazon koji je postao najveća svetska online knjižara, od Sava.co.rs učinimo neprikosnovenu platformu u regionu za kupovinu svega što vam je potrebno za negovanje zdravlja i lepote.

Sava.co.rs je naš plovni tok kojim stižemo do vas, ali i vaše mesto na kom ćete pronaći sveobuhvatnu ponudu i jedinstveno iskustvo online kupovine posle kog ćete se nerado sećati prepunjenih rafova i besciljne potrage u drogerijama.